Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Září 29 18:39:34 CEST 2009

Sveho casu jsem mel na starost naradi ve vydejne, kde byl prevazne Narex:
Vrtačky a úhlové brusky byly výborné, s minimální poruchovosti. EBU15 pak
byla obzvlaste povedená. Vrtaci kladiva nebrat, ty se vubec nepovedly. Ovsem
uz je to par let, situace se mohla zmenit. Ovsem rada Protool, to bylo a je
jine kafe.
 Sam jsem si na opravu domku koupil http://sux.cz/d090  a http://sux.cz/2df7
Vyvrtalo, vysekalo a vyrezalo to vse, co bylo treba - odpady, voda,
elektrika vcetne michani betonu. Doufam, ze se mi po te chvale pristi tyden
nepose*e :o) Pokud bych chtel vyssi kvalitu, tak bych volil tohle:
http://sux.cz/e67c a http://sux.cz/4027

Vladimir

JJ, Narex je za tu cenu nepřekonatelný. Do betonu to chce vrtací
kladivo. Ty dělá Narex taky, nemáte s tím zkušenosti?