Re: Příklepová vrtačka

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Září 29 11:09:01 CEST 2009

Asi tak, Hitli v kvalite Hilti zacina na 30k Kc.
Vrtacek mi rukama proslo mraky, v cenach od 1200 do 120.000 a popravde, pokud vrtate radove dest der /rok je nejlepsi volbou pneumaticky priklep z PRCu koupeny v akci mistniho supermarketu.
Pokud stavite barak, opet tato vrtacka, ona nejspis pri nejakem vetsim bourani odejde, ale kouzlo dvoulete zaruky rika, mate postaveno a patou novou vrtacku, kdezto i HIlty vam po projiti stavbou sice asi bude fungovat, ale  bude to odrena ojetina. :-)

Naprosto nechapu jak to ti cinani dokazi za <1000Kc vyrobit.

Tom

>To samozřejmě, třeba ten Extol taky vůbec nebyl špatnej a práce udělal
dost a dost. Jen už jsem začínal mít pocit, že tu lidi hází noname a
profi nářadí do jednoho pytle.

Hrozně jsem ale nadával na Ferm - koupili jsme od nich el. pilník,
pásovou a vibrační brusku na dřevo a všechno totální klumpy.

Jinak s tím Hilti - koukal jsem, že na stránkách mají většinou ceny na
vyžádání - aby to s člověkem hned nepraštilo. Myslím, že těch 10k by
ještě byla dost příznivá částka :-)

Jirka