Příklepová vrtačka

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 29 09:18:01 CEST 2009

Zmineny kolega mi nedavno psal (nemuzu to najit), ze se mu to stalo a
oprava je pry v radech korun za nove kulicky do upinace (pokud si to
pamatuji spravne).
A jestli vas to potesi tak u te znackove Makity byl uplne ten samy problem.
SDS upinac je treba drzet v cistote a obcas mirne namazat.

Radek Vicek