RE: Příklepová vrtačka

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 29 08:58:16 CEST 2009

> míchání malty v kýblu to bude dobré :-) No nevím - kupovat
> něco za 1200 v Globusu a chtít s tím vysekávat díru skrz
> základy, mi přijde trochu odvážné. Zvlášť když vám tam o tom
> i při nejlepší vůli nedokážou nic říct. Ale třeba budete mít
> štěstí :-)) Anděl
Praveze to kupodivu jde, sam jsem nechtel verit sile, kterou to ma. Tedy zaklady jsem nevrtal, ale odbouraval jsem asi 5cm kus panelu o tloustce cca 15 cm  a kusy betonu litaly jak o zivot...

Nevyhody te verze za 1200Kc oproti profi vyrobkum:
1) Dela to svoji praci, ale neni tam OPRAVDU NIC navic. Treba schazi nejaky (byt jednoduchy) filtr (mrizka) chladiciho vzduchu, takze Vam beton vystrelovany chladici vrtulkou lita vsude, nejvice samozrejme do obliceje :-)

2) Zivotnost je samozrejme omezena, ale na sem tam pouziti to opravdu vydrzi. Jak jsem psal, me se to zacalo rozpadat po cca 15 ti elektrikarskych krabicich zasekanych vcetne kabelu do toho nejtvrdsiho panelu, ktery si dokazete predstavit. I k tomu dodane vrtaky kupodivu drzi velmi uspesne - rozpadani se tyka hlavy pro uchyceni vrtaku - vrtak mi z ni vypadava, ale samotny vrtak (sekac) je OK.
Kdybych s tim vrtal jen "bezne domaci" hmozdinky, vydrzi to nadosmrti.

Jakub Serych