Re: Příklepová vrtačka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 29 08:46:55 CEST 2009

2009/9/29 Vláďa Anděl <vaelektronik@vaelektronik.cz>:
> Já tyhle věci chodím kupovat do narexácké prodejny - k odborníkům. S tím
> pánem se dobře znám a tak mi vždycky poradí. "Klasická" příklepovka -
> vrtačka s mechanickým příklepem vůbec není do betonu, je počítaná do cihel.
> Taky jsem s ní v paneláku vrtal 2 hodiny jednu díru :-)

Já jsem jednou přidělával dvě poličky, dohromady 8 děr. Když jsem
vrtal tu poslední, narazil jsem na kámen a byl jsem v koncích. Nebylo
možný vyvrtat díru přesně tam, kde jsem potřeboval, furt mi to
ujíždělo z toho šutru vedle. Tak jsem musel vyvrtat 8 jiných děr
(poličky jsou stejně vysoko) a ty hotový díry zaplácat sádrou ;-)

Mám jen obyč. malou příklepovku výrobce snad Ferm.

Bydlim v paneláku, ale neni postavenej jen z panelů, některý zdi jsou
cihlový. Tohle byl ale myslím panel.

P.K.