RE: Příklepová vrtačka

Úterý Září 29 08:25:55 CEST 2009

Zdravím.
 Jako majitel ne nového baráku se připojím s názorem:
Zastávám trošku jinou filozofii než kolega Šerych.
Když vrtačku tak vrtací kladivo Bosch s pneumatickým příklepem, zelenou řadu s upínáním SDS plus, s možností vypnutí příklepu nebo rotace.
Nestojí tak závratně mnoho (cena někde kolem 3000) a na rozdíl od "bouracích" kladiv za neuvěřitelných 1200,- se na ni prostě můžete spolehnout. A to je velmi důležitý argument i v amatérských podmínkách. Pokud máte na krku barák tak asi víte co to znamená když se nachystáte na ten jeden víkend (výměna obkladů nebo zasekat kousek nějakého vedení někam nebo jenom pověsit něco na zeď...) a po pěti minutách odkráčí vercajk. To je na zabití a k tomu se zpravidla v ten moment chystá manželka. Skutečně radím - v tomhle místě nešetřete ! Nevím jak vy ale mně nebaví jezdit s reklamacemi, byť oprávněnými a promptně řešenými.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych Jakub
Sent: Tuesday, September 29, 2009 7:15 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Příklepová vrtačka

Bydlim v panelaku z uplneho konce komunismu (= pekelne kvalitni beton) a vrtaval jsem nejakou priklepovou Boschkou 250W z nejakeho BauXXX. Nektere diry (8mm) byly otazkou celeho dopoledne a nekolika znicenych vidiaku. Az jsem jednou tusim v Globusu videl neco ala Vas odkaz za tusim 1200 Kc, zrovna jsem ty penize mohl dat, tak jsem si rekl, ze to zkusim.
Vrta to uplne skvele, diry do 10mm jdou jak do masla a uz jsem s tim do naseho panelu zasekal i cca 15 elektrikarskych krabic a kabely k nim a vrtacka stale jeste zije (i kdyz uz se tak trosku rozpada pod rukama :-))

Moje rada:
pokud se jedna o sem-tam vrtani podobne tomu, co jsem popsal, vubec nevahejte koupit absolutne to nejlevnejsi z tehle kategorie, na co narazite.

Jakub Serych

P.S. Kolega se stejnym kladivem (resp. stejnymi kladivy) postavil cely barak. Vzdy po nekolika mesicich, kdyz z toho ukrajum zacaly litat srouby, to sel reklamovat, a oni mu to bez mrknuti vymenili za novy kus :-)