O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Září 28 22:24:58 CEST 2009

Presne tak
Neodpustim si komentar...
Me jedna pani pri kontrole na financku nejak nepochopila, kdyz jsem ji
po jejim napadani vyzvetlil, ze ona tu neni pro me ale ja pro ni.
Pul roku se dukladne hrabali v uctu, a pokudta ? 400 Kc ;-)))
Doufam ze to meli na vyplatu za pul roku.........

Znam osobne jednoho meho klienta, na ktereho poslal Paroubek 200
maskovanych komancu , ktere jej navstivilo , spoutalo a dalo do cely ;-)
za danovy unik 15 mega mesicne, chvastal se tim ve zpravach,  po 14 ti
dnech byl doma, protoze nikdo z komplicu nemluvil a ztratili pamet ;-)
to uz ve zpravach nebylo....

A muzu pokracovat ;-), pak kde ty penize mizi...a to znam jen male ryby...

LK