Polske allegro

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Září 28 16:49:39 CEST 2009

Toto mi poslal APA omylom sukromne, patrilo to do konferencie ...

A aj mu odpoviem:
Ano, policia sa ma zhanat po poskodenych a je spravne, ze otravuje ludi,
ktori s podvodnikom uzavreli nejaky obchod. Ako inac takeho podvodnika
usvedcit? Ake ine metody zberu dokazov ma  policia pouzit? Kristalovu
gulu? Ano, je to naprosto spravne.

Alebo chcete snad povedat, ze Internet ma sluzit na zabezpecenie
beztrestnosti podvodnikov? Umoznit komukolvek, aby anonymne mohol pachat
trestnu cinnost a zabezpecit mu beztrestnost?

Okrem toho, kolkokrat za zivot sa vam to stane? Raz? Dvakrat? Ja osobne
bez problemov strpim raz za par rokov navstevu policie, ak to trochu
prispeje k eliminacii podvodnikov. A cim rychjlejsie ich pochytaju, tym
menej nas bude policia otravovat.

Co sa tyka financneho uradu: ano, je spravne ze sa financnemu uradu
udaje poskytuju. Urcite nebudu riesit babku, ktora preda stary svietnik.
Ale cloveka, ktory si urobi z predaja na aukciach zivnost a uziva si
nezdaneny prijem - tak po takom nech idu.

Ja nemam problem ani s policiou ani s danovym uradom. Nebojim sa ich a
kedykolvek im poskytnem akekolvek vysvetlenie. Jednoducho nekradnem a
nepodvadzam, ani nekupujem tovar o ktorom viem ze je kradnuty.

-m-