Problem s LCD 16x2

j s jarin.hw@gmail.com
Pondělí Září 28 08:33:54 CEST 2009

Tento prispevok mi akurat prisiel do rany.
No takze cez vikend som bol doma a ako som Vam slubil, ze ten
predmetny displej pohladam, tak som aj pohladal, ale nedonesiem Vam
ho, pretoze kompresia v sklade nepotrebneho "bordelu" bola fatalna a
celkova vyska displeja sa zmensila asi o pol centimetra, cim sa
displej stal dizajnersky pritazlivejsim, ale elektricky uplne
nepouzitelnym, bohuzial.

A to som uz bol presvedceny o tom, ze mu aj ja sam dam este jednu
sancu :-) Ale aspon som si dobre upratal v sklade, to hej...

J.S.