Re: LRC metr?

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Září 27 20:37:16 CEST 2009

Rozvedete svou  myslenku?
Tak nejak nevim co mate proti poukazani na fakt, ze z DDS pri 250 bodech leze neco co lze povazovat za funkci sinus a nepotrebovat pri tom velkou fantazii, zvlaste pokud nasledne ADC zpracovani je na 25x nizsim kmitoctu.
Pouziti ADC 16 1MSPs uvadel puvodni autor myslenky a ani na tom nevidim nic moc exotickeho, ci nerealizovatelneho.

Nejsem doma tzn. nemam tu podklady, ale pokud hovorime o pouziti AD5930 ci podobneho svabu tak pokud se nepletu ma proudovy diferencialni vystup. Nejjednodusi zapojeni vystupu , ktereme napada je 2x RC + LPF a k prevodu z dif na single end lze pouzit OZ rekneme AD8021.  Ani to neni treba moc vymyslet AD na to ma nekde appnote pro 16bit systemy s frekvencemi v radu az stovek MSPS. Pro nejakych 100kHz by to nemel byt az takovy problem. Nekde jsem takto videl zapojeny generator , autor pouzil horsi OZ a tvrdil, ze THD <0.1%, chyba amplitudy <1% pres  0 az tusim 5MHz.

Nebo se vam nelibi 16bit ADC s 1MSPs AD jich nabizi celou radu, ale najdete je i primo v MCU, prikladem budiz C8051F060
x51 + 2x ADC s DMA primo do RAM, je to sice SAR, ale to by snad slo zvladnout programove.

KN

>Tak to jste bud hodne dobrej, nebo hodne naivni.:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz