Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Září 27 17:32:57 CEST 2009

2009/9/27 Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz>:
> Tak předně všechny tyto postřehy se dají najít na stránkách OpenWRT, opravdu
> se nejedná o objevení Ameriky. :)

To jo, ale tady jsem je sesypal dohromady na jedno místo.

> - pokud se pro LAN rozhranní nastaví brána a naopak u WAN se zruší, měly by
> všechny aplikace běžet přes LAN, router se pak bude chovat pouze jako
> chytřejší switch

U LAN jsem bránu (gateway) nastavil - na 192.168.1.1, což je brána a
IP adresa jiného routeru, co mi tady "dělá internet". (Adresu Asusu
mám nastavenou na 192.168.1.7.)

> - vi je standardní linuxový editor, nemám ho rád, když už, raději používám
> zmíněný nano (ipkg install nano) nebo ještě raději editor v mc

Nano jsem i zkoušel, ale připadalo mi, že se nějak nesmyslně zobrazuje
přes telnet, prostě se nedal používat.

> - v /etc/ipkg.conf není třeba něco přepisovat, stačí si tam přidat další
> repozitáře (klidně i z novějších verzí), instalátor pak automaticky zvolí
> novější balíček, problém by mohl nastat pouze u kernelových modulů, kde by
> se mohla lišit verze kernelu, ale u OpenWRT se kernel příliš často nemění

No když v tomhle případě nevim jistě, jestli novější je lepší.

Pavel Kadečka.