LRC metr?

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Září 27 16:37:02 CEST 2009

Ted si vubec nejsem jisty, jestli mi neco neunika, ale kdyz budete
mit synchronne navzorkovany proud a napeti tak muzete udelat
P=1/n*suma(u(n)*i(n)), obdobne spocitate efektivni napeti, proud, z
toho soucin a mate S. Pak uz muzete ten uhel resp, odpovidajici
slozky vektoru impedance dopocitat bez nejakeho extra mereni faze.
Nevim jak bude frekvencne zavisle fazove posunuti na vstupech adc ale
dnad by alespon na obouch vstupech ta faze mohla byt stejna. No a pak
uz asi hlavne zalezi jen na tom aby ten rezsitor mel R=|Z|, ale to pri
mereni do nejakych 100kHz snad pujde zajistit, pripadne zmerit,
aproximovat a korigovat.

Lukas Burda