LRC metr?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 27 14:52:34 CEST 2009

 27.9.2009, 14:40:56

V principu, to fungovat bude. Ale jak tu casto pise wek, dabel se ukryva v
detailech. Takze, je to zase o tom, jaky rozsah impedanci a s JAKOU
PRESNOSTI chcete merit. To je otazka podrobneho rozboru, coz je zase
otazkou podrobnych znalosti a slusneho kusu prace.
Jen takovy nastrel jednoho z moznych problemu. Pokud pouzijete k
urceni faze hw komparator, tento ma nejake zpozdeni. Aby to nebylo tak
jednoduche, neni toto zpozdeni konstantni ale meni se v zavislosti na
kde cem. Napr. i v zavislosti na velikosti napeti na vstupech. Takze
pro ruzne velke impedance bude i zpozdeni ruzne -> bude li,
zpozdeni vetsi nez male a vy jej budete chtit kompenzovat sofwarove,
mate pred sebou ne zcela trivialni ukol stanoveni chybove funkce.
A to je jenom jeden, v podstate spise podruzny problem. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz