O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 27 09:26:17 CEST 2009

Hezke rano,

    jiste ze mi to zamestnavatel proplatil jako prekazku v praci, cili v
prumeru. Predpokladam, ze si to pak vyinkasovali od policie, nebo nekoho
podobneho.

    Pokud vim, tak prodavat palena CD s kopiemi tech originalnich neni
dovolene.

    Cipy v aute se me netykaji a neresim je ;-)

					Saša K. Svobodová