Polske allegro

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Září 27 06:38:37 CEST 2009

protoze

1) ja jsem psal o bonzovani na financni urad, predstavte si to tak - FU
rekne: dejte nam vsechny lidi co prodali loni za >xxx kc, nebo policie rekne
dejte nam udaje o nicku XXXYYY, oboje je podle me (pokud to tak je, ale to
vam nikdo neprozradi) tezce nelegalni, protoze policie ma pravo zadat
konkretni udaje o panu x y, bytem tam a onde a to same financni urad

2) jsem psal o tom (a to nesouvisi s aukci), ze nekdo nekde neco udela, vy
nahodou jste se dotycnemu vyskytla na uctu (debet ci kredit) a ona vas pak
policie buzeruje a rika ze MUSITE podat vysvetleni, samozrejme se to pak
uhralo jako ze nemusim nekde nekam chodit, kdyz nejste poskozeny???

Docela by me zajimalo, zda toto udela policie na zaklade jednoho bonzu anebo
jich musi mit alespon 2 (jako v insolvenci) ci deset, je tu nekdo od
policie? Neumim rozchodit, ze mi nekdo bude stourat v ... kvuli nejakemu ...
co me nabonzuje.. toho casu s tim, tech penez na policii (kvuli nejakemu CD
napriklad...)...

za par let budete dostavat tyhle vyhruzky do elektr. schanek, na zaklade
nasnimaneho a rozpoznaneho xichtu nebo cipu v aute, fakt hezky

- btw a prodavat paleny ced je snad trestny? :-D
- jeste reknete, ze jste splnila obcanskou povinnost a nechala si proplatit
uslou mzdu z nasich dani ach jo :-) Kdyby ty bu..ranti pracovali
inteligentne tak by snad meli skutecnou objasnenost zavaznych cinu a ne
tyhle nesmysly anebo umelou objasnenost, kterou simuluji...