OT: testy paliva

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 19:44:47 CEST 2009

Nevim jak muzete tvrdit neco o korupci, kdybyste to vedel, tak mate jit
podat trestni oznameni, takova COI je nam k obcanum k prdu.

Do tech Power paliv se pridavala specialni aditiva (benzin byl stejny),
nemohu vyloucit, ze je tam nekdy "zapomneli" pridat.

Ze je neco nesmysl nemohu od stolu tvrdit, ale jestli mate vysledky tak se
podelte...