OT: kvalita firewallu

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 16:12:40 CEST 2009

Myslite si, ze je to firewall firewallovitější, jak ten ve Windows :-) Copak
to je aplikační FW nebo jen blokuje porty?

Já používal Winroute před 10 lety, kdy se vlezlo na 1 disketu :-) Od těch
dob to nabobtnalo a pořádně ani nevím proč, ale dávno mi to dělá HW krabička
co umí skoro vše co ten SW :-)

Proti SW firewalu má šanci stejně každý trojan. Jako Antivirák zdarma není
špatný Commodo (ale ten jejich FW fakt nepoužívám, to co je ve Windows přece
stačí a pokud nevíte, co jste kde nainstalovali a chcete upozorňovat na
každé odchozí spojení...).