ASUS EEE 1000 - mizerne repraky

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 15:39:46 CEST 2009

> PS: co se tyka netbooku, koupil jsem si HP Mini a jsem nad miru spokojen,
> slusne rozliseni displaye, rychly disk 250GB, rychla grafika, 2GB ram.
> Repracky nehodnotim, neslysel jsem v zivote zadny notebook, ktery by hral,
> asi
> pro to, ze to z prostorovych duvodu neni mozne.
> Ale mam ho sotva mesic, takze mozna je brzo.

2GB jsou strop pro tyhle stroje a disk si tam muzete taky dat 500GB a vykon
grafiky je primo umerny vydrzi baterie a netbook je to ergonomii, prece to
nejde srovnavat s 1"tlustym asusem :-)

navic za tu konfiguraci co jste psal uz mate dospely notebook (skoro 15000
Kc)
http://www.compos.cz/?cls=stoitem&stiid=160412

Mobile Intel® Graphics Media Accelerator 950 - ale HD video to stejne
neprehraje,

zkousel jsem a ani 720p ani tuk, pokud ma vyssi bitrate, tak se nechyta! O
1080p ani nemluvim... Ma to maly vykon vseho (CPU i GMA 500 nic moc)

s ATI VGA existuje hack na akceleraci MKV HD, kde je vytizeni CPU = 1%, ale
to by zase vydrzelo 1 hodinu, protoze ATI VGA asi nejsou usporne a male :-)