Re: Jaký SD satelitní přijímač?

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 15:27:36 CEST 2009

Kupte si Optibox TSCX, ten je bezproblemovy.

ty globa a sekani zvuku to byla vec jedne stare rady, a Globo 4060 CX
nejlevnejsi prijimac na svete s dekoderem kryptoworksu, na ten jsem taky
neslysel stiznost, ale to uz je fakt masochismus (on stoji okolo 1200, po
prehrati SW slape i na skylink a snad i sdili karty :-)
Ale proc si radsi za 4000 nevzit HD prijimac???