Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Září 25 22:34:21 CEST 2009

Na stránkách openwrt je někde popsaný, jak instalovat na flashdisk. Tuším,
že se to dělalo přes nějaký parametr.
Zvukovka určitě nepoběží bez správnýho modulu, v kernelu není na 100%. Možná
ho bude třeba i zkompilovat, minimálně by to chtělo najít nějakou podporu
pro normální linux a pak bych teprve řešil openwrt.