OT Re: FK Technics IPC-1

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Září 25 08:01:31 CEST 2009

Niet zaco sa ospravedlnovat. Mna tato informacia zaujala a iste aj inych.
Predmetna nabijacka tu bola mnohokrat diskutovana, preto je logicke, ze ste
upozornil na tu akciu.

Zvrhnut sa moze ktorekolvek vlakno, to nie je vasa chyba. A preto by som bol
nerad, ak by vas tato skusenost odradila od poskytovania podobnych informacii.
Trochu sa divim, ze to neukoncil admin, ale mozna len momentalne nestiha. :-)

IK