pripojeni LCD displeje s hd44780 k 3,3V uC

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Září 25 07:31:19 CEST 2009

Obecne - asi by bylo dobre si to overit v DS konkretniho LCD:)
Mene obecne (pro domaci pouziti) - vyzkousel jsem nekolik malo kusu a
vsechny chodily na 3.3V (komunikace), ale vyzadovaly 5V napajeni kvuli
konsrastu (pripadne by mohlo asi stacit vyrobit mirne zaporne napeti
pro napajeni LCD (proste na ten pin kde se generuje kontrast).
Myslim, ze docela dost z nas pouzilo takto docela bezny LCD v DDS od
Balu (za konstrukci i nasledny support mu budiz diky)
Marek