FK Technics IPC-1

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 24 21:30:36 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 24.9.2009 od jan.kuba:

> Ja bych rad doplnil - ten popis nejde aplikovat obecne.

Nebudu ten prispevek vubec komentovat, protoze po jeho precteni mi tak
nejak prijde, ze kazdy mluvime o necem uplne jinem. Tak jen velmi
kratce k tomuto zcela od veci:

> Pred casem jsem na jedne nejmenovane vystave navstivil SW firmu ,
> kteri prodavali a preprodavali sw. Tenkrat jsem shanel neco na
> kopirovani disku, libil se mi GHOST , potreboval jsem legalni
> zakoupenou licenci atd...
>
> Po vysvetleni, ze jse o vicemene soukrome vyuziti a obcasnou zalohu
> imagi mnou instalovanych PC ( pro potreby opetnych rychlych
> instalaci ) v poctu cca 1-2 ks / mesicne me obchodnik "venoval"
> jednu licenci ZDARMA.

Pokud ti na toto pouziti dal jednu licenci a jednalo se o produkt
Norton (Symantec) Ghost Personal Edition (tj. ten krabicovy, jiny v
poctu 1 licence koupit nelze), tak te tak trochu podvedl. Jedna se o
licenci pro jeden pocitac. Pouze pro ten, na ktery byl software
nainstalovan. Nemuzes s nim pracovat na vice pocitacich. Kazde PC by
muselo byt timto zpusobem olicencovane. Nemuzes s nim zalohovat dalsi
pocitace v poctu cca 1-2 ks mesicne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem