OT Re: FK Technics IPC-1

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Září 24 20:19:20 CEST 2009

Kdysi hodne davno v zacatcich podnikani jsme taky meli jeden nakladak.
Docela me stvalo, ze sofer bral naftu vetsinou u ne zrovna nejlevnejsi
pumpy. Ale na dotaz proc to tak je mel vzdy nevyvratitelnou odpoved,
ze kdyz to bere jinde, "tak to auto pak nejak netahne".

Az se jednou prokecl v hospode, ze bere zasadne tam, kde se daji
sbirat ruzne body nebo jine prebendy.

Ten priznak vody v nafte se nejak "loguje" nebo je to jen vyjadreni ridice ?

rollfree

*********