Re: OT - revize klimatizací

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Čtvrtek Září 24 19:06:57 CEST 2009

Neni to muj obor, ale pokud vim, tak klimatizace neni vyhrazene tlakove,
nebo plynove zarizeni podlehajici zvlastnim predpisum.
Ve firmach kde striktne dodrzuji ISO... toto resi pouze interni
predpisy a v pravidelnych lhutach volaji servisni firmu.
Lhuty si stanovuji dle dulezitosti technologie.
JURP