FK Technics IPC-1

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Září 24 16:40:22 CEST 2009

Mam mbank a paypal.
Zaplatim vsetko co len chcem - ked nieco nejde - zaplati brat co plati slsp
a medzi sebou si to dorovname.

Inak banky...to je na samostatnu konferu :))

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of k.novo
Sent: Thursday, September 24, 2009 2:33 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: FK Technics IPC-1

Jsem rad, ze znam uz dva spokojene klienty CS.

Ma, banka, mam ucty u
MBANK, KB, First Boston Bank tedy dnes Credit Suisse, ABN Amro a asi tri
dalsich bank, ano za ucet platim v postate jen u te KB, kde mame ucty kvuli
nekolika vyznamnym zakaznikum a catecne i kvuli cislu uctu, jsem jedni z
prvnich zakazniku a kupodivu to rada pracovniku bank pozna a dokaze ocenit.
Do banky zajdu osobne tak 5x za rok, pokazde pokecam se svou bankerkou,
zname se moore let,  pri odochdu hlasim, jestli s temi poplatky neco
neudelate odejdu a predevsim odejde spousta jinych. Jiz se tesim na pristi
pokec o poplatku za zjsiteni zustatku uctu, ktery  KB avizovalo.

Hypoteku nastesti , klepu, klepu nepotrebuji a doufam, ze nikdy potrebovat
nebudu tzn. moc se v tom neorientuji, ale podle hypo index ma CSP aktualni
rocni fixaci 5.29% a UniCredit Bank 4.44%, uvadim to spise pro pripadne
ctenare, aby nevznikl dojem, ze CSP ma obecne nejlepsi hypoteky ci uvery,
tn. nezpochybnuji, ze pro vas slo o nejlepsi volbu. Nicmene , oba zde
uvedene pripady nejsou o spokojenosti s bankvnimi sluzbami a jejich cenou,
ale o boundlovani jedne, pro dany pripad vyhodne sluzby, s jinymy ne uz tak
vyhodnymi.

KN

P.S. zajimave kam az se doslo od nabijecky :-)

>Tak to mne nebudete chapat, no. Asi pred 2 lety jsem potreboval
vyridit hypoteku a z urcitych duvodu (nebudu tady rozepisovat - je to
moje vec) to bylo trochu slozitejsi. Zajimal jsem se o moznosti ve
vice ustavech (ono u hypoteky kazda setina procenta dobra, ze...). Z
duvodu toho 'trochu slozitejsi' mi par ustavu odpovedelo, ze to u nich
nejde (dovolim si tipnout, ze mezi nimi bude i vase banka), ve hre
zustaly v podstate KB, CS, CSOB. U CS jsem hodne dlouho - a asi i
proto byla jejich nabidka hodne hluboko pod nabidkami ostatnich
zbylych hracu i nabidek (pravda, pocitanych jen 'na internetu') tech
bank, co by mi tu hypoteku neudelaly.
Takze jsem si mohl vybrat:
1) nebydlet - zamitnuto
2) prejit do jedne z bank, kde bych platil o dost vic - zamitnuto
3) zustat u CS a byt spokojenym zakaznikem.
Takze ano, ustavu pro vychovu slechticen tleskama vy si delejte co je vam
libo.

A dalsi vec - internetove bankovnictvi je super vec. Naprosto
fantasticka. Nechapu jak jsem mohl fungovat bez nej. Ale stejne se mi
1-3x do roka stane, ze potrebuji neco vyridit osobne. A tak mi
vyhovuje, kdyz mohu zavolat, rict co chci, objednat se na urcitou
hodinu. Prijdu - co jsem potreboval je predpripraveno. Mam to v miste,
je to pohodlne, uz par krat mi to usetrilo penize. Ano, rad si za to
pohodli zaplatim. Jsem proste divnej.
Marek

> Vazne nechapu jedineho klienta napriklad ceske sporitelny, ze u tohoto
ustavu pro vychovu slechticen ma svuj ucet, nejhorsi je, ze se najdou i
taci, kteri se nechavaji zdimat a jeste tomu tleskaji.