[OT] CS - [was]: Re: FK Technics IPC-1

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 24 16:33:23 CEST 2009

Co eKonto od RB? Už to sice není eBanka a IMHO to jde neustále k horšímu,
ale co se týče kvality služeb, nemůže CS konkurovat ani blbým omylem, pokud
tam měsíčně přijde cca 20.000Kč, tak je vedení a tuším tři výběry z
bankomatu zadarmo a pár dalších výhod a řekl bych, že nabídka služeb bude s
CS taky srovnatelná. A malá banka to taky není, aby jen tak padla.
mBanka je fajn jako druhá rezervní banka, nic to nestojí. Navíc mají zadarmo
výběry z bankomatů v cizině, to se občas může hodit.