[OT] CS - [was]: Re: FK Technics IPC-1

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 15:44:46 CEST 2009

Dekuji, ze me nechapete :-)
Sice ucet u CS neni uplne zadarmo, ale ona existuje nejaka realna alternativa, ktera vychazi vyznamne levneji pri zachovani podobneho rozsahu sluzeb?
(upozornuji, ze pro spoustu klientu zrejme alternativy existuji, zejmena pokud chteji ucet kam jim prijde vyplata, odejde inkaso a dostanou kartu s hezkym obrazkem).

mBank, ktera (stale!!!) neumi zahranicni platby? u ktere mam smulu, kdyz nekde na ceste potrebuju vybrat vetsi castku (rekeme 100.000 ?)

KB, kde pro jakoukoliv zmenu v papirech je nutne se osobne dostavit na pobocku, u ktere je vedeny ucet?

CSOB, kde mi pri podani prikazu k prevodu casti prostredku z terminovaneho vkladu radeji odeslali penize vsechny a ucet rovnou zrusili, omluva zadna?

HVB, kde mi nauctovali poplatek za telefonni hovor, kterym me informovali o opravnenosti reklamace (dotazoval jsem se kdy mi konecne vrati zalohu, kterou meli vratit pred tremi mesici) ?

Hezky den :-)
V.