FK Technics IPC-1

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 24 15:03:33 CEST 2009

 24.9.2009, 14:48:46

FK pokud je mi znamo, neni one-man firma. Takze vy jste mluvil s
nekym, ten nekdo by musel jit za svym nadrizenym ktery by to musel
schvalit (a treba si to jeste nechat potvrdit od nejvysiho reditele),
pak tu cenu zadat do pokladniho systemu. Jak dlouho by to trvalo, a
kolik by to cele interne firmu stalo ? Nebude to vic nez kolik by na
tom vydelala ?
Kazdy obchodnik vi, ze zakaznikum nelze vychazet vstric donekonecna.
Vy chcete cenu jakou ma jejich dealer (v akci)
Nekdo jiny bude chtit dealer - 10% (vzdyt jste hlavni dovozce, musite
teda prodavat levnej)
Dalsi bude chtit (dealer - 10%) - 15% (protoze je sobota a je strasny
vedro)
atd.
atd.
Nakonec by prodavali za korunu, a jeste ke kazde nabijecce dali basu
piva zdarma. :-)
Vy jako zakaznik, si vybirate kde (za jakych podminek) nakoupite,
stejne i obchodnik si vybira komu (za jakych podminek) proda. A stejne
jako vy si reknete ze nektere podminky pro vas nejsou, rekne si totez
i obchodnik.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz