Re: FK Technics IPC-1

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 14:53:40 CEST 2009

Ja bych to neresil, kazdy obchodnik ma svou obchodni politiku.
Setkal jsem se s tim ze dodavatel zahranicnich dilu tady
ty vyrobky prodaval za stejnou cenu jako podobne vyrobky tuzemskeho
puvodu i kdyz za hranicemi jejich cena byla vyssi aby se tu uchytil nebo
jiny vyrobce aby tu mel xefty a nekazil si cenu sve vyrobky prodaval levneji
ale podznackou tuzemske fabriky kterou koupil. Kdyz nekdo chtel jeho
vyrobky pod jeho znackou treba aby je namontoval do zarizeni pro export
tak se holt musel prastit pres kapsu.

Co se tyka "ceske" sporitelny, nechal jsem se presvedcit ze je to silny
a hned tak se nepolozi a kdyby nahodou tak uz se polozi vsechno.
Je pravda ze ze mi tam neprotekaji miliony.