Re: RE: [OT] Lesteni kovu?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Září 24 12:35:28 CEST 2009

Když jsme u leštění,
Koupil jsem "stavebnici" telegrafní pastičky, která se skládá z opracovaných mosazných dílů, které je třeba povrchově upravit.
http://www.w5jh.net/Black_Widow.htm
Postupoval jsem podle návodu
http://www.w5jh.net/bwp_finishing.htm
a dosáhnul jsem poměrně snadno zrcadlového lesku. Plocha nebyla přesně rovná, ale lesklá byla. Stejné leštidlo jsem pak použil na vyleštění plexiskla do průzračna. Podle mě to doporučené leštidlo je stejné co moje babička používala na mosazné kliky dveří, snad sidol.
Vojta Bubník