Re: Povrchová úprava nerezu.

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Září 23 16:29:45 CEST 2009

Jestli se da koupit nevim, ale ja to kdysi udelal tak, ze jsem urizl cca 1cm
trubky (asi1"), zaslepil jsem ji koleckem plechu a na to navaril par
centimetru kulatiny 10mm. Ze silneho filcu vyklepl kolecko, to nacpal do
trubky, tak ze ho pulka vycnivala ven, popatlal epoxy(i)dem a "namocil" do
brusneho prasku. No a pak ve stojanove vrtacce pizlal jedno kolecko vedle
druheho. Vysledek nebyl vubec spatny.
Vladimir
No ony ty kroužky mají cca 50mm v průměru - to už je vajgl jak kráva. Myslel
jsem že existuje nějaký brusný kotouč z filcu v axiálním provedení.

L. Kručinský

Nejrychlejší a nejlevnější je smotat kousek šmirglplátna a vzniklý vajgl dát
do vrtačky. Pak už stačí jen posouvat plech o stejný krok a přitlačit,
posunout, přitlačit....
Pavel Glajc