microstrip pres prokovku

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 23 13:54:58 CEST 2009

v principe to nie je problem pokial sa zachova aspon aka taka kontinuita
signalov. Ta prekovena diera (vratane ploskyna doske ) by mala mat
zhruba rovnaku velkost ako vstupny/vystupny vodic. Casto sa da vidiet
dizajn so signalmi s riadenou impedanciou ktore su velmi tenke (0.15mm a
pod) a drbnu tam prekovenu dieru s vrtakom 0.6mm a ploskou o priemere
2mm. Radost pozerat.
Takisto je nutne zabezpecit kontinuitu pre spatne prudy tecuce zemnou
rovinou, takze okolo prechodu dat niekolko prekoviek aj na zem.
Zabezpecit dostatocne izolacne vzdialenosti (niekolko siriek vodica, ja
davam 3-5) medzi zemami a tou dierou (na vsetkych vrstvach).
Inak by to nemal byt ziaden 'big-deal', na tom nema co nefungovat.
b.