[OT] Lesteni kovu?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 23 12:40:30 CEST 2009

Nevim zda posilaji odrezky - psal jsem TADY (mysleno v miste) - proste
tam dojedu a vyberu si co se mi hodi - zvazi a zaplatim. Pokud to
potrebuji naformatovat z tabule tak bud mi to ustrihnou na pockani a
nebo kdyz je toho vic mi reknou abych si prijel druhej den.

Stranky jsou zde http://www.kopriva-al.eu/index.htm

tak se zkuste domluvit - koneckoncu kdyz jim napisete co potrebujete tak
by to mohli vylovit z bedny a dat do krabice.

Maji i ruzne kvality - treba na panely kupuji ten lepsi EN AW 5054 a ten
se prima frezuje.

Radek Vicek