OT: Re: LCD TV jen reference bylo Re: LED TV Samsung - resume

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 23 11:27:00 CEST 2009

2009/9/23 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:

> Tak ja neviem. Ono su to sice pekne obrazky, ale uprimne povedane, chce sa Vam cumiet na tie prirodne programy, ked mozete ist do prirody? Ten Red bull a podobne moze byt raz za cas pekne, ale viem zit aj bez toho.

No do přírody jít můžu, ale jen do tý naší český. Ne že by tam taky
nebylo hezky, ale člověk se rád podívá i na záběry z míst, kam se jen
tak nedostane ;)

> Ja ked uz cumim na bednu, tak je to kvoli tomu, ze su tam ludia co nieco zaujimave hovoria alebo sa zaujimavo spravaju (= dobry film). V skutocnosti mi je potom viacmenej jedno, ake su to pekne obrazky... Toto je aj pricina, preco sa branim instalovat si 96++ kanalov - v skutocnosi je ich informacna hustota pre mna infinitezimalne mala...

To znám. Brácha nám t.č. pouštěl posledního King Konga. Měl celkem
novou HD televizi, tak nám to pouštěl v HD. Ale v angličtině a s
titulkama. Ale třeba zrovna moje drahá polovička by mnohem víc
ocenila, kdyby to bylo s českým dabingem i kdyby obraz byl oříznutej
na 4:3 a puštěnej z VHS kazety na 55cm CRT televizi ;-D

(Já bych zas ocenil, kdyby ten film nebyla taková ptákovina s asi 1000
nelogických věcí, ale to bych toho chtěl moc.)

Jo a že budu mít 96 kanálů neznamená, že se budu na všechny současně
koukat. Něco jinýho je, kdyby to byly třeba kanály z placený
kabelovky, to by mě štvalo, že platim za něco, co nevyužiju.

P.K.