Spojka na ponorne cerpadlo

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Září 22 22:13:10 CEST 2009

V podstatě by se dala pouzit smrstovaci buzirka naplnena lepidlem - tohle se
da aplikovat docela jednoduse staci horkofuk a buzirka.
Na gumovych kabelech jsem videl i primo vulkanizovane gumove spojky
jenze tohle vyrobit  jen tak na miste asi nepujde ...
Vidim to na variantu no.1 :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Šaněk
Sent: Tuesday, September 22, 2009 9:57 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Spojka na ponorne cerpadlo

Dobrý den,

  dovolil bych se touto cestou zeptat odborníků, zda někdo z vás
  neřeší profesionálně, nebo prostě jinak :-) spojování kabelu k
  čerpadlům ve vrtaných studnách.
  Minulý týden mi firma vyvrtala díru do země a příští budou dělat
  vodárnu. Z cenové nabídky jsem se dozvěděl jaké čerpadlo tam má
  prijít a na stránkách výrobce zjistil, že je k němu jen 2m kabelu.
  Protože studně má mnoooooohem víc, tak by mě zajímalo jak se to má
  správně napojit, protož v nabídce nic takového není. Doufám, že to
  neomotají izolačkou a basta....

  Díky
  Martin

--