UPS a motor

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Září 22 21:39:51 CEST 2009

No já ty moc ne, ale pokud je to třífázový motor a používá se na 220
a jednu fázi, tak by mohl mít mnohem horší účinnost (teď jsem asi
píchnul do vosího hnízda) V každém případě (si myslím) by to
vysvětlovalo vyšší spotřebu, nižšší účinnost a pokud by ten koďan byl
navíc nakopnutej, tak si dovedu představit i ten strašlivý odběr.
Kdyby tedy byl, tak ten motor jde v podstatě na dvě fáze a má problém
se i roztočit.... Ono to ale nebude tak strašné, protože vám to
očividně funguje, jen ta UPSka s tím má problém.

Ale jak jsem už psal - velmi často se mýlím...
S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz