Zkusenosti se zalevaci hmotou pro zalevani LED / Elchemco EK142 ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Září 22 19:44:34 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 22.9.2009 od V P:

> Potrebuju reflektory na modelovou zeleznici, vzhledem k tomu ze se
> jedna o ty co jsou umistene na strese modelu v reflektoru, tak
> neprichazi do uvahy hotovy svetlovod, ale musi to byt LED zalita
> primo uvnitr.

I tohle se da udelat ze svetlovodu, normalne ho uriznout a zabrousit a
prilepit na nej LEDku.

> A vzhledem k meritku jsou moznosti dane dost omezene... alternativou
> je osazeni LED do nepruhledneho odlitku a zakapnuti pruhlednym
> lepidlem.

Nebo zalevaci hmotou. Pruhledna zalevaci hmota z Elchemco je napriklad
W241, delal jsem z ni sklicko na displej, nejake cocky apod. Akorat
myslim ze ty cocky asi za rok lehce zazloutly, ale to mozna od cehosi,
s nim byly v sacku. Nezkoumal jsem to.

Ta hmota neni tak narocna na vakuum, ma dobrou viskozitu, v tak malem
mnozstvi navic muzes bublinky propichat i rucne. Mam ji tu jeste mnoho
litru, mohl bych ti to klidne zalit nebo odlit. Ale ta hmota je uplne
pruhledna, tj. nevim, jestli je idealni, chtelo by to asi nejak
zmatnit.

Mam tu pak jeste spousty dalsich hmot od jinych vyrobcu, dalo by se
zaexperimentovat :-)))

> Proto zalevaci hmota, proto pouze serie v radu jednotek kusu (na
> desitky kusu je to prilisny opruz).

Ale dalo by se krasne...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory