[OT] Lesteni kovu?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 22 19:27:56 CEST 2009

Mám zkušenosti jen s broušením mědi u chladičů - odborně se tomu říká
lapování a jsou toho plná fóra. Nicméně vždy jsem začínal tak na 300-500
a končil tak na 1000-2000 broušením pod vodou. Ještě dále jde jít
použitím zubní pasty - je to vlastně nejjemnější brusný prášek ;-) Ale
jestli tam máte škrábance hlubší než než cca. 0,5mm, tak to do hladka
šmirglem nezbrousíte, kdybyste se rozkrájel.

OH