Re: Zkusenosti se zalevaci hmotou pro zalevani LED / Elchemco EK142 ?

V P vvitty01@seznam.cz
Úterý Září 22 19:24:42 CEST 2009

> A co s tim chces vlastne vyvadet? Zatim ctu jen to, ze zalevat SMD
> LEDky, ale proc? A jak? Chces vyvadet svetlo ven ze skatule? Tak pokud
> nemas vybaveni na odlevani, navic toho chces nekolik kusu, nebylo by
> resenim si koupit hotove svetlovody za par kacek?
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Potrebuju reflektory na modelovou zeleznici, vzhledem k tomu ze se jedna o ty co jsou umistene na strese modelu v reflektoru, tak neprichazi do uvahy hotovy svetlovod, ale musi to byt LED zalita primo uvnitr. A vzhledem k meritku jsou moznosti dane dost omezene... alternativou je osazeni LED do nepruhledneho odlitku a zakapnuti pruhlednym lepidlem.

Foto viz
http://picasaweb.google.cz/PetrZatrepalek/Vlaky#5378414041785887282

Proto zalevaci hmota, proto pouze serie v radu jednotek kusu (na desitky kusu je to prilisny opruz).

Hezky vecer
V.