Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Martin Polehla hw-list@polous.cz
Úterý Září 22 15:25:33 CEST 2009

Pavel Kadečka napsal(a):
> Celkem zajímavý je, že router by měl umět spolupracovat i s USB
> klávesnicí. Pak by se daly přepínat rádia i jinak než přes telnet.

jestli jde ciste o ten telnet, tak co takovy web rozhrani - i originalin
fw ma webserver ?

> Nevíte někdo, jestli se k němu nechá připojit i nějaký displej, třeba
> malý znakový LCD?
>
> Pavel Kadečka.
>
> p.s.: Když jsem to měl hotový, tak jsem objevil ještě jednu stránku,
> kde maj novější firmwary, poslední je z 19.9.2009, zřejmě to tam žije:
>
> http://code.google.com/p/wl500g/
>
> Ale nemám odvahu ho zkoušet nahrát, abych neztratil současné nastavení.

obsah pameti jse mozny po telnetu zalohovat na flasku pomoci dd (+je
myslim potreba rucne vypsat a zazalohovat si do textaku nastaveni).

Co takhle zkusit openwrt.org ? Pouzivam ho ve svem wl500b do ktereho
jsem integroval flasku a jsem  celkem spokojenej (tedy radio sem
neresil). Navod na zalohovani puvodnich dat najdete na webu openwrt taky.