Random number generator Re: GM detektor - imitator zvuku

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 22 14:31:13 CEST 2009

Tak dnes kolegovi prinesl generator na vyzkouseni, byl nadsen a zvuk je
opravdu verny.

Nicmene jsem se asi 2h potil nez jsem napsal pouzitelny random
generator. V uPascalu neni implementovany. Nakonec jsem to vyresil tak,
ze jsem nechal bezet dva timery a pri volani funkce je prohodim.
Kupodivu to funguje dobre - alespon co se tyka bezneho poslechu - nejake
testy rozlozeni hodnot jsem nedelal.

Nicmene jsem zjistil ze to ani zdaleka neni trivialni problematika. Ono
to asi souvisi i s problematikou sifer, kde se tyhle random generatory
dost resi.

Mate nekdo nejake zajimave funkcni algoritmy v supleti?

Radek Vicek