Re: Laboratorni zdroj 2 x 0-30 0-5A?

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Září 22 14:20:10 CEST 2009

Sice nejsem puvodni tazatel, ale dovadet tuto logiku dokonce tak je ve sve podstate zbytecny i samotny zdroj, kdyz budete neco delat s 3.3V a uz tam davat stabilizator tak to uz tam rovnou muzete dat diodu a trafo, zasuvky jsou skoro vsute tak naco zdroj  :-)

Ale vazne, ja si treba docel zvykl, ze mi zdroj ukazuje skutecne U, I a P s presnosti na tisicinu (docela to i sedi s realitou) a jiz pouhym pohledme na zdroj zjistim kolik mi to papa.
Nejake to napojeni na PC se hodi pokud chcete vytvaret napajeci profily nebo treba simulovat nejake to zvlneni , pripoustim, ze to clovek nepotrebuje denne, ale ja to jiz parkrat pouzil a neni to uplne od veci. Ja  napriklad delal grafy spotreby v ruznych provoznich rezimech ciste z dat vycucanych ze zdroje.
Modre LED a LCD i se dnes cpou do kde ceho, ale zdroj velkym LCD na kterem by byl graf s napetim jsme jeste nevidel, kdyz bych videl tak asi nezaplatil :-)

KN

>No ja bych tam ethernet nepotreboval. K cemu? Doposud jsem to
nepotreboval a bych musel zapinat PCcko, kdyz chci rozsvitit ledku?
Samozrejme vim, ze to ty zdroje umi i bez PC.
Nabit akumulator muzete s kazdym zdrojem co ma omezeni proudu a
pretizeni taky musi snest.
Zadne dalsi specilani naroky nemate. Nedavno tu probehly nejake tipy na
cinske zdroje, neni to zadny zazrak.
Kdyz delate neco s procesorem na 3.3V, tak bych tam dal vzdy
stabilizator a nespolehal na to co se mi tam podari pripojit. 3.5V by to
stejne melo snest.

Martin Hanek