[OT] "Hacknutí" hesla k AP

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 22 09:54:35 CEST 2009

No po vypojení ze sítě to zase někdy funguje nebo se možná musí pár
hodin počkat. Jasně že by na to šel udělat jednoduchý skript, nicméně to
není ve Windows tak jednoduché a navíc to neumím a nějaký emulátor může
mít problémy s přístupem na síť. Jinak do AP se loguje normálně přes
http (když se připojíte na jeho IP tak v prohlížeči vyskočí okno na
zadání hesla a jména). A i ten počet pokusů není tak zlý - kdyby šlo
jedno heslo za sekundu tak je to 86 400 hesel za den a to na 4 - 5
místné heslo stačí (možná i 6 s trochou trpělivosti).

OH