[OT] "Hacknutí" hesla k AP

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 22 09:15:36 CEST 2009

Potřeboval bych poradit nějaký program na útok brutální silou na heslo
na AP (nebo obecně HTTP autentizaci).

O co jde? Mám AP (cca 5 let staré), na kterém nastavil  provider při
instalaci nějaké heslo. Teď zkrachoval a heslo mi i řekl, ale to
nefunguje, ale alespoň vím, že heslo velmi pravděpodobně je jen z číslic
a celkem krátké. Tak bych ho chtěl zkusit získat útokem brutální silou
neboli zkoušením všech možností. Nicméně to AP je mazaný a po cca 100
pokusech se zablokuje. Tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo přítomných
nezná nějaký "inteligentnější" program, který by třeba zkusil jen jedno
heslo za sekundu nebo tak něco (já zkoušel Brutus
http://www.hoobie.net/brutus/, který to neumí). Nebo nějaký jiný postup
mimo restartování AP, protože to nejde, protože bych ho musel znova
nastavit a to se mi nechce a už by se to ani znova nemuselo podařit.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |