Tip na horkovzdusnou stanici?

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Září 22 07:18:18 CEST 2009

Ahoj,

no já mám "kvalitní":
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=57654

je membránová a to odfouknutí občas hrozí, hlavně při úzkých nástavcích.
Přijde mi, že dává moc vzduchu a i na nejnižší průtok se to pak chová
jako autogen. Nejspíš by to šlo jednoduše poladit, no asi jsem se s tím
naučil žít.

Spíš mi vadí ten kravál (vibrace), hlavně když se stanice dochlazuje po
vypnutí a dmychadlo jede na plný výkon.

Takže můj tip zní: tuhle radši né :-)

Jirka