Tip na horkovzdusnou stanici?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Září 21 18:14:49 CEST 2009

Nektere ty AOYUE a pod. (napr. 852A++) maji nejakej problem a nekdy se
stane, ze se membranovy kompresor (fazova regulace triakem) najednou
pusti na plny vykon, pripadne pulzuje (ony zminovane "vibrace" ?) nebo
ze se nevypne ani po vypnuti stanice vypinacem (je tam jakysi standby
rezim, cast elektoniky je pod napetim). Taky se mi nelibi, ze na
kompresoru je i ve vypnutem stavu nejake male AC napeti a tim padem
trochu bruci, ale je to slyset jen v naprostem tichu. Pokud ma stanice
dobrou naladu a nezlobi a jde vse tak jak ma, tak je prutok vzduchu
naprosto plynuly at nastavite jakykoliv vykon kompresoru. IMHO to vypada
na spatne navrzeny obvod kolem triaku nebo spatne hodnoty soucastek a
pod. Ta elektronika neni zadnej zazrak, na jednoduchem jednostrannem DPS
- 80C51, ADC, dva triaky a nejaka bizuterie okolo... takze jsem si
myslel, ze to rozkreslim a zkusim trochu poopravit, ale zatim jsem se k
tomu nedokopal. Pokud se mi to podari nejak zlepsit, tak dam vedet.

Ales Chlubny