Re: LRC metr?

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Září 21 17:15:55 CEST 2009

Ja nepsal, ze to nejde, jen ze to vyjde draz a prinese nejake problemy :-)
Ja osobne se pri navrhu signalove cesty pod 20E (spis 30e) nedostal, pokud chceme, aby to merilo od mOhmu do 100M musime alespon 3 rady resit prepinanim v signalove ceste. Pokud to nema byt extreme slozite je vhodne pouzit nejaky OZ kde se da zesileni prepinat primo z MCU , pokud to ma chodit do 100kHz zjisitme, ze nemala cast pristrojivych OZ nestiha.
Pokud by se to melo znaknout jednim OZ tak snad PGA 202 i pri zesileni 1000x chodi do 100kHz (snad), vstupni proud v radu pA, nicmene kusova cena v EU je az nestydata , nespis by se pred to musem dat nejaky buffer, protoze s teplotou  znatelne stoupa proud do vstupu, tusit az 50x.
Obtizne kompenzovatelnou chybou jsem myslel  napriklad  teplotni drift, i kdyz budou mit obe vetve podobnou teplotu nikde neni psano , ze musi stejne ujizdet.
Chystam se ve veci provest nejaka mereni, tak v pripade zajmu mohu poreferovat o vysledcich.

KN

>Kapacitu v ramci zariadenia zamerne zanedbavam. Parazitne kapacity budu
vsade inde v obvode. Problemom jednej signalovej cesty je to ze
potrebujes vediet prechod nulou.
2ks pristrojovych OZ zas tak draha sranda nie je, schvalne - dobry
pristrojak na tento ucel do 10eur zozeniem urcite. Okrem ineho jeden z
pristrojovych OZ sa da nahradit napatovim sledovacom a normalnym
zosilnovacom voci zemi.
Konkretne neviem o akej chybe hovoris ked spominas ze je obtiazne
kompenzovatelna. meriam napatie meriam prud. pri pouziti tych istych
obvodov dostavam vzdy konkretne fazove oneskorenie a konkretne
amplitudy. Z tohto viem dostat presnu impedanciu. Tak ako nikdy nie je
rovnaka amplituda na prudovom bocniku nie je ani na zatazovacej
impedancii takze aj ked viem polohu vlvny vzdy musim zmeriat jej velkost
a velkost aj toho prudu.
PA