Tip na horkovzdusnou stanici?

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Září 21 14:47:55 CEST 2009

Nemam link po ruke, ale mohol som to pocut aj niekde na video
tutorialoch na youtube, alebo na forach a vtedy bolo pre mna
(bez praxe s horkovzduchom) dolezite vyhnut sa kupe nevhodneho
modelu, tak som sa rozhodol tak, ako som sa rozhodol - nemam
dovod lutovat, a preto ju mozem odporucit :-)

Ako som pisal, 857A++ je velmi slusna a vtedy za tych 10-15 eur
navyse oproti 850-ke a podobnym to stalo.

Lubos

Ľuboš Medovarský
Accelera Networks s.r.o.

adresa Landauova 16