Tip na horkovzdusnou stanici?

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Pondělí Září 21 12:39:15 CEST 2009

Koupil jsem si http://www.pselectronic.cz/k5201-893-pajecka-horkovzdusna-852a+.html plus nějaké nástavce a jsem s ní spokojen.

Jenom se mi u ní projevilo to, že jsem nečetl manuál.
1. Před prvním použitím jsem neodšrouboval přepravní šroub co zajišťuje čerpadlo a po zapnutí jsem se zděsil toho randálu.

2. Z ničehož nic sama vypínala - Poté jsem se v manuálu dočetl že v držáku má mikrospínač a pokud je po nastavenou dobu v klidu tak se vypne.

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of V P
Sent: Monday, September 21, 2009 12:28 PM
To: HW-news
Subject: Tip na horkovzdusnou stanici?

Zdravim,

urcite tu spousta lidi ma vyse uvedene vybaveni, vzhledem k tomu ze potrebuju poridit nejaky kousek, rad bych znal pripadne dobre / spatne zkusenosti s vyrobky na trhu (priznam se, ze nemam cas sledovat vyvoj..).

Pozadavky
- bezproblemova funkce i s nizkym prutokem vzduchu, stanice se nesmi prehrivat a odpojovat
- rozumna dostupnost prislusenstvi, zejmena nastavcu
- spolehlivost. Nesmi se to jednou za par mesicu vysypat...

Nevadi ani Cina (stejne se tam dneska dela vsechno), stejne jako nakup primo z techto koncin, pokud mate nekoho overeneho...

Diky za tipy.
V.